poniedziałek, 23 stycznia 2012

Dnia ...

Przepraszam , ale powiem wam szczerze . Po spacerkach nie chce mi się opisywać . Dlatego moje posty będą się zaczynać datami typu :  01.01.2012  .

Dzisiaj chciałam bym powiedzieć wam o tym , że ... Albo troszkę powiem o mnie i o moich genach ;)

Pochodzę z Danii , tak samo jak moi rodzice , lecz dziadkowie już pochodzą z Hiszpanii . Jestem rodowodu Dinamarca de la Luna . Na wystawy nie jeżdżę . Trenujemy wraz z pańcią agility i planujemy dogtrecking . Mam 43 cm w kłębie, czyli jak wyrobię książeczkę na zawody z agilitów będę mogła startować i kategorii small jak i również w medium ;) . Kocham biegać , skakać i szczekać na inne psy <3 . Z reguły jestem uroczym i miły psem , lecz jak się wkurzę potrafię pokazać ząbki :) .


                                                                                                            Ok . Łapa ! Luna .

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz